بازدید از محل پروژه

بازدید از محل پروژه توسط کارشناسان دکوراسیون داخلی برج سازان و اندازه گیری (ازبیلت)از محل اجراء پروژه

برگزاری جلسات حضوری

برگزاری جلسات حضوری در شرکت و انجام مشاوره با کارفرما توسط کارشناسان طراحی ما، برای آشنایی باخصوصیات،سلایق و خواسته های کارفرما

پیش طراحی سه بعدی

در چارت طراحی ،مهندسین معماری و دکوراسیون داخلی و نرم افزار ، ابتدا طراحی ، سپس تمامی فضاها را به صورت کامل سه بعدی سازی کرده و تحویل کارفرما داده ، پس از بازدید و ایجاد تغییرات احتمالی طرح نهایی تصویب میشود.

اجرای پروژه

بر گرفته از نیروهای فنی و اجرایی که زیر نظر مهندسین عمران و معماری که نظارت پروژه ها را به عهده دارند طراحی انجام شده را اجرا میکنند.

نمایشگاه دائمی تازه های ساختمان :

گروه برج سازان با اطلاع کامل از وضعیت ساخت و ساز در ایران و با اعتقاد راسخ بر آنکه بدون آشنایی کامل مشاوران ، پیمانکاران و کارفرمایان با تکنولوژیهای نوین ساختمانی و داشتن امکانات آموزشی برای پرورش تیم های اجرایی قوی در ایران نمی توان سطح کیفی ساخت و ساز در کشور را ارتقاء داد ،

لذا با سیاستی زیربنایی اقدام به تاسیس نمایشگاه دائمی تازه های ساختمان زیر نظر مهندسین مشاور برج سازان نموده است . از اهداف این نمایشگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

الف) آشنایی کارفرمایان، مهندسان، مشاوران، پیمانکاران و نیروهای فنی با تازه های صنعت ساختمان، معماری و ارائه و نمایش تکنولوژیهای نوین ساختمانی در محل دائمی نمایشگاه برج سازان.

ب) انعقاد قراردادهای نمایندگی و عاملیت با شرایط استثنایی از طریق نمایشگاه دائمی تازه های ساختمان با معتبرترین شرکتهای خارجی و داخلی جهت عرضه محصولات و خدمات و همچنین انتقال تکنولوژیهای فوق جهت پرورش تیمهای فنی مربوطه در داخل استانهای ایران به نحوی که قیمت عرضه محصولات و خدمات فوق در استانها دقیقا با مبدا یکسان بوده ، ضمن آنکه سطح کیفی همگی آنها در حد تائید مشاور می باشد.

ج) این نمایشگاه با برنامه ریزی دقیق، خود را موظف به حضور درکلیه نمایشگاه های ایران و نمایشگاه های مطرح جهان برای انتقال تکنولوژیهای نوین و تازه های ساختمان به داخل کشور می داند و وظیفه روزآمد نمودن اطلاعات بر عهده این مجموعه است.

نمایشگاه دائمی تازه های ساختمانی برج سازان پس از سالها فعالیت در حوزه دکوراسیون داخلی منزل ، جهت ارائه محصولات زیبا و با کیفیت در زمینه کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، علاوه بر پخش بیش از ۸۰ مدل آلبوم کاغذ دیواری طرح دار و ساده در رنگ ها و قیمت های مختلف به عنوان توزیع کننده کاغذ دیواری و پارکت لمینت به طور مستقیم و بدون واسطه آماده همکاری با کلیه همکاران صنف تزئینات ساختمانی با مناسب ترین قیمت می باشد.

نمایشگاه دائمی تازه های ساختمان نماینده و عاملیت بیش از ۳۰ محصول نوین در صنعت ساختمان و همچنین معماری داخلی می باشد که از آن جمله می توان به عاملیت فروش، پخش و توزیع شرکت KNAUFاشاره نمود.

طراحی خاص و اجرای تخصصی را با برج سازان تجربه کنید…

محصولات نمایشگاه

گروه طرح وساخت برج سازان با درک و فهم ماهیت فضا به طراحی و دکوراسیون داخلی با رویکرد داشتن فضایی بیشتر و مفیدتر می پردازند. گروه طرح وساخت برج سازان با استفاده از دانش و تجربه خود در طراحی داخلی و معماری در مواجهه با قسمتی از فضا که شکلی نا متعارف و ناقص دارد کمک می کند تا شما بهترین و هوشمندانه ترین تصمیم را بگیرید. درنهایت با دانستن مفاهیم اصولی دکوراسیون از قبیل مقیاس و تناسب، برای رسیدن شما به معماری و طراحی داخلی ایده آل خود کمک می کند.

طراحی داخلی نقش عمده ای در كيفيت فضای ساختمان ايفا مي كند. نحوه چيدمان و تقسيم بندی فضا، جنسيت و رنگ پوشش سطوح ( كف، سقف و ديوارها ) ، نور پردازی، مبلـمان و مجموعه عوامل موثر ديگر تعيين كننده زيبايی و كار آمدی فضاهای داخلی هستند.

امروزه تاثير طراحی داخلی بر آرامش ( مجموعه هنجارهای عصبی )، راندمان ( در فضاهای اداری )، اثر بخشی ( در فضاهای تجاری ) بسيار بديهی و لازم به نظر مي رسد. زيبايی، طراحی مدرن و لحاظ استانداردهای عملكردی تاثير عمده ای بر بازدهی فضاهای اداری دارند.

متخصصین و طراحان گروه طرح وساخت برج سازان همواره کار خود را با آنالیز کردن دقیق فضا شروع می کنند، مواردی مانند اندازه،شکل و کاربری فضا، معمولا از همان ابتدایی طراحی مورد توجه قرار می گیرد. طراحان همچنین قبل از انتخاب متریال ها، توجه ویژه ای به ویژگی های معماری فضا از قبیل سابت پلان، نورگیری و … دارند.

طراحی داخلی عبارت است از بهبود كارکرد فیزیکی و روانی فضاهای داخلی ساختمان‎ها، جهت تسهیل انجام فعالیت های روزمره زندگی در آنهاست.

بدین‎ترتیب، فضا اصلی‎ترین عنصر طراحی داخلی به شمار می‎رود و حتی می‎توان از طراحی داخلی به فضاسازی داخلی نیز تعبیر نمود. طراحی داخلی در حقیقت با عنصر فضا آغاز می‎شود و در نهایت بایستی به ارتقای كیفیت فضا و زندگی بیا‎نجامد.

مراحل طراحی

۱- درخواست کارفرما برای بازدید از طریق تماس تلفنی یا حضور در دفتر شرکت و یا از طریق وب سایت

۲- ارائه نمونه کار های طراحی و توانایی های بخش طراحی توسط تیم طراحی

۳- عقد قرارداد

۴- بازدید و برداشت دقیق پروژه و تطابق با نقشه های موجود

۵- پیاده سازی نقشه ها و شروع پروسه طراحی با اتود ها و پیشنهاد های اولیه

۶- پیاده سازی طرح برگزیده تیم طراحی به صورت دوبعدی و سه بعدی به شکل ملموس برای کارفرما

۷- برگزاری جلسه با کارفرما و ارائه طرح های پیشنهادی

  • لازم به ذکر است که امکان برگزاری چند جلسه با کارفرما برای بهتر به نتیجه رسیدن طرح وجود دارد و محدودیتی برای برگزاری جلسات وجود ندارد.
  • جهت سفارش پروژه فرم درخواست طراحی را تکمیل نمایید تا در کوتاه ترین زمان با شما تماس حاصل نماییم.

فرم درخواست طراحی

فرم درخواست خدمات طراحی

همراه با ذکر استان و شهر محل پروژه

CAPTCHA
لطفا صبر کنید

Powered by Dragonballsuper Youtube Download animeshow