مشاوره،طراحی، نظارت و اجرای سیستم LSF

گروه طرح و ساخت برج سازان با سابقه علمی، آکادمیک و اجرایی گسترده خود و همچنین آگاهی جامع از تمامی نقاط ضعف و قوت صنعت ساخت و ساز کشور با پیاده سازی و اجرای سیستم های سازه های فولادی سرد نورد شده (CFSS & LSF) کمک شایانی به بهبود این صنعت و رفع تمامی نواقص و اشکالات سیستم های سنتی نموده است.

لذا این گروه برای ارائه ارزنده ترین خدمات تخصصی به کارفرمایان، مشاورین، پیمانکاران و سایر مهندسین دست اندرکار صنعت ساختمان اقدام به جذب مهندسین مستعد و برگزاری آموزش های جامع و سختگیرانه و پرورش مهندسین مجرب آموزش دیده در کلیه زمینه های تئوریک، علمی و اجرایی نموده است. خدماتی که توسط گروه برج سازان ارائه میگردد عبارتند از:

  • ارائه مشاوره برای تعیین بهترین طرح، پلان و ساختار:

از آنجاییکه سیستم سازه های فولادی سردنورد شده (CFSS & LSF) جزو سیستم های دیوار باربر میباشد لذا اولین قدم تعیین محل دیوارها با توجه به طراحی صورت گرفته میباشد.

در این سیستم برخلاف سیستم های سنتی برای تامین تمامی خصوصیات مورد نظر از جمله فیزیک ساختمان ارائه ریزبینانه ترین دیتایل ها و ساختارها امکان پذیر و قابل اجرا میباشد.

بدیهی است که این امر می بایست توسط مهندسین مجرب و آموزش دیده صورت گیرد از آنجاییکه گروه طرح و ساخت برج سازان ارایه بهترین و کارآمدترین خدمات به کارفرمایان، پیمانکاران و سایر دست اندرکاران ساختمان را مهمترین هدف خود میداند فرآیند ضروری فوق را که شامل بازدید از محل پروژه، طراحی نقشه های معماری اولیه، برگزاری جلسات با کارفرمایان، دستگاه های نظارت و پیمانکاران جهت دریافت نقطه نظرات خاص آنان و سپس انجام پروسه محاسبات، طراحی و تعیین ساختار مطابق اطلاعات دریافتی و در نهایت ارایه نتایج در قالب نقشه ها، دفترچه آنالیز، برآورد و تخمین مصالح همراه با دیتایل ها و جزئیات برای پروژه مورد درخواست و همچنین ارایه پیشنهاد قیمت خواهد بود.

  • بازرسی و نظارت فنی پروژه ها:

جهت حصول اطمینان از صحت، کیفیت و اجرای دیتایل های استاندارد در پروژه های در حال اجرا توسط تیم های اجرایی شرکت برج سازان، تیم های نظارت این شرکت بصورت متناوب مراح مختلف عملیات اجرایی شامل مونتاژ و اجرای قاب های فولادی سردنورد شده، اجرای سقف سازه ای، پانل گذاری و درزگیری را مورد بررسی قرار داده و اقدام به تهیه پانچ لیست و کنترل سیستم اجرا در پروژه می نماید.