دپارتمان مشاوره، نظارت و اجرای سیستم های Drywall

گروه طرح و ساخت برج سازان با داشتن پایگاه دانشگاهی و سابقه علمی و اجرایی در ایران و آمریکا و همچنین با شناسایی و آگاهی کامل از ضعف های صنعت ساخت و ساز درکشور ایران، اقدام به جذب مهندسین مستعد و برگزاری آموزش های جامع و سختگیرانه درون سازمانی و پرورش مهندسین مجرب و آموزش دیده همزمان در جنبه های تئوریک، آکادمیک و دانشگاهی و همچنین جنبه های عملی و اجرایی نموده است به نحوی که مجموعه ای هرمی شکل از تیم های مشاوره، نظارت و اجرای سیستم های ساخت و ساز خشک را در قالب بروزترین روش های تخصصی مدیریت گردهم آورده است تا خدمات تخصصی در این خصوص را به کارفرمایان، مشاورین، پیمانکاران و سایر مهندسین دست اندرکارِ صنعت ساختمان ارائه نماید.

خدماتی را که گروه طرح و ساخت برج سازان در این بخش ارائه می نماید به شرح ذیل می باشد:

  1. مشاوره در انتخاب و تعیین ساختار:

بر خلاف سیستم های سنتی که انتخاب نوع مصالح غالباً بدون فکر و بدون رعایت جزئیات اجرایی دقیق انجام می شود، در استفاده از تکنولوژی ساخت و ساز خشک بدلیل تعدد گزینه های موجود، اولین قدم انتخاب ساختار مناسب برای کاربری های مختلف فضاهای پروژه می باشد و از آنجاییکه هر یک از این ساختارها دارای قابلیت های خاص خود بوده، لذا در مرحله طراحی براساس مشخصات عملکردی آن ساختار از جمله قابلیت های فیزیکی و مکانیکیِ تعیین کننده از قبیل مقاومت استاتیکی، میزان عایق حرارتی و صوتی و مقاومت ساختار در برابر حریق، فضاهای طراحی شده اولیه با توجه به شرایط و نوع کاربری به منظور دستیابی به مناسب ترین ساختارها مورد بررسی دقیقِ مجدد قرار خواهدگرفت. بدیهی است که این فرایند می بایست تنها توسط مهندسین مجرب و آموزش دیده این صنعت صورت پذیرد که در غیر اینصورت نتایج نامطلوبی را به دنبال خواهد داشت.

با توجه به توضیحات فوق شرکت برج سازان این فرایند ضروری را بصورت کاملاً رایگان برای کلیه پروژه ها انجام می دهد. این فرایند شامل بازدید از محل پروژه، دریافت نقشه های ساختمان، برگزاری جلسات با کارفرما، پیمانکار، مشاورین و دستگاه نظارت پروژه جهت دریافت نقطه نظرات خاصِ آنان و سپس انجام پروسه تعیین ساختار بر اساس اطلاعات فوق و ارائه نتایج در قالب نقشه های تعیین ساختار، دفترچه آنالیز، برآورد و تخمین مصالح همراه با ارائه دیتایل ها و جزئیات استاندارد کناف برای پروژه فوق و همچنین ارائه پیشنهاد قیمت خواهد بود.

  1. بازرسی و نظارت فنی پروژه ها:

جهت حصول اطمینان از صحت، کیفیت  و اجرای دیتایل های استاندارد در پروژه های در حال اجرا توسط تیم های اجرایی شرکت برج سازان، تیم های نظارت این شرکت بصورت ادواری و در مراحل مختلف عملیات اجرایی (زیرسازی، پانل گذاری و درزگیری)، اقدام به تهیه پانچ لیست و کنترل سیستم اجرا در پروژه می نماید.

دپارتمان های فروش مستقر در دفاتر و فروش اینترنتی در سراسرکشور:

مشاوران ما در واحد فروش با ارائه خدمات مشاوره ای مناسب، مشتریان محترم را در تحقق یک خرید آگاهانه و رضایتمندانه یاری می دهند. اساس کار این مجموعه مشتری مداری و تعامل صادقانه با مشتری است و با توجه به طیف بسیار وسیع مشتریان، همکاران ما در بخش فروش حلقه واسط مشتری با شرکت هستند. این واحد بنا به نیاز مشتری با ارائه اطلاعات جامع در مورد کلیه محصولات و خدمات، مشتریان را در انتخاب مناسب یک محصول راهنمایی کرده و شرایط جلب رضایت مشتری را فراهم می نمایند.
واحد فروش شرکت برج سازان همزمان با تاسیس شرکت با هدف ارائه بهترین محصولات با بالاترین کیفیت به مشتریان خود تشکیل گردیده و با تکیه بر ابزارهای نوین اعم از مرکز تماس (ارتباط تلفنی، فکس،SMS ، ایمیل و ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی و …)، بانک اطلاعاتی مشتریان و نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، اقدام به ارتباط موثر با مشتریان خود می نماید، تا این ارتباط ویژه و همیشگی این امکان را فراهم نماید که در شرایطی که مشتری به دنبال محصولی خاص یا خدمتی ویژه باشد، خواسته های خود را به مشاوران خود در بخش فروش اعلام کند تا پس از بررسی و در صورت داشتن توجیه اقتصادی، طرح هایی که نیاز مشتری را پاسخگو باشد به واحد های فنی مهندسی و طراحی سپرده شود تا همکاری جدیدی صورت گیرد.

دپارتمان انبار و لجستیک:

گروه طرح و ساخت برج سازان با دارا بودن ۴ انبار در دو استان تهران و کرمان، بزرگترین شبکه دپو و توزیع محصولات را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

واحد لجستیک این شرکت توانایی ارسال مصالح در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و با بالاترین کیفیت را دارد.

انبار شرکت برج سازان در بردارنده کاملترین اقلام تخصصی کناف (کی پلاس)  و مورد نیاز پروژه های جاری کشور می باشد.

قابل ذکر است که انبار کرمان بزرگترین انبار کناف جنوبشرق کشور و انبار تهران از جمله بزرگترین انبارهای تهران می باشد که در مجموع موجب گردیده که قوی ترین دپوی کناف کشور به این شرکت اختصاص یابد.

دپارتمان آموزش های تخصصی، نرم افزار و R&D:

این بخش وظیفه بروز رسانی اطلاعات و پژوهش های کاربردی و ارتباط با مجامع دانشگاهی، همایش ها و سمینارهای علمی را بر عهده دارد.

از جمله خروجی های این بخش ارائه مقالات متعدد در سمینارها و همچنین تولید تنها نرم افزار تخصصی محاسبات سیستم های کناف در کشور می باشد. بروز رسانی بخش اطلاعات علمی سایت برج سازان از جمله مسئولیت های این دپارتمان می باشد.