نمایشگاه دائمی تازه های ساختمان

نمایشگاه های دائمی تازه های ساختمان

گروه برج سازان با اطلاع کامل از وضعیت ساخت و ساز در ایران و با اعتقاد راسخ بر آنکه بدون آشنایی کامل مشاوران، پیمانکاران و کارفرمایان با تکنولوژیهای نوین ساختمانی و داشتن امکانات آموزشی برای پرورش تیم های اجرایی قوی در ایران نمی توان سطح کیفی ساخت و ساز در کشور را ارتقاء داد، لذا با سیاستی زیربنایی اقدام به تاسیس نمایشگاه دائمی تازه های ساختمان زیر نظر مهندسین مشاور برج سازان نموده است. از اهداف این نمایشگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

الف) آشنایی کارفرمایان، مهندسان، مشاوران، پیمانکاران و نیروهای فنی با تازه های صنعت ساختمان، معماری و ارائه و نمایش تکنولوژیهای نوین ساختمانی در محل دائمی نمایشگاه برج سازان.
ب) انعقاد قراردادهای نمایندگی و عاملیت با شرایط استثنایی از طریق نمایشگاه دائمی تازه های ساختمان با معتبرترین شرکتهای خارجی و داخلی جهت عرضه محصولات و خدمات و همچنین انتقال تکنولوژیهای فوق جهت پرورش تیمهای فنی مربوطه در داخل استانهای ایران به نحوی که قیمت عرضه محصولات و خدمات فوق در استانها دقیقا با مبدا یکسان بوده، ضمن آنکه سطح کیفی همگی آنها در حد تائید مشاور می باشد.

ج) این نمایشگاه با برنامه ریزی دقیق، خود را موظف به حضور درکلیه نمایشگاه های ایران و نمایشگاه های مطرح جهان برای انتقال تکنولوژیهای نوین و تازه های ساختمان به داخل کشور می داند و وظیفه روزآمد نمودن اطلاعات بر عهده این مجموعه است.
نمایشگاه دائمی تازه های ساختمان نماینده و عاملیت بیش از ۳۰ محصول نوین در صنعت ساختمان و همچنین معماری داخلی می باشد که از آن جمله می توان به عاملیت فروش، پخش و توزیع شرکت KNAUF اشاره نمود. قابل ذکر است شرکت KNAUF تولید کننده انحصاری سیستم های ساخت و ساز خشک در ایران می باشد. این شرکت با داشتن بیش از ۲۰۰ کارخانه در ۳۷ کشور جهان بزرگترین تولید کننده سیستم های ساخت و ساز خشک در جهان است.