گروه طرح و ساخت برج سازان

برج سازان عاملیت رسمی کناف ایران ( کی پلاس)

از آنجاییکه انتقال تکنولوژی و اجرای پروژه های نوین ساختمانی بدون داشتن تیم های اجرایی متخصص به هیچ وجه امکانپذیر نمی باشد و در دنیا همواره انتقال تکنولوژی و اجرای پروژه ها با تکنولوژیهای خاص توسط شرکت های طرح و ساخت انجام می پذیرد که از یک طرف در نقش مشاور ایفای نقش می نمایند و از طرف دیگر نقش پیمانکار و عامل اجرایی متخصص را در پروژه ایفا می کنند ، لذا اجرای پروژه های طرح و ساخت و همچنین انجام قراردادهای Turn key و EPC تنها از طریق این گروهها امکانپذیر می باشد.

مجموعه شرکت های برج سازان با ایجاد شرکت مستقل گروه طرح و ساخت برج سازان وارد حیطه پیمانکاری و اجرای پروژه های تخصصی که از توان پیمانکاران عادی بر نمی آمد گشت و به عنوان پیمانکار و مشاور تخصصی درای وال و تکنولوژیهای نوین ساختمانی خصوصاً سیستم سازه های فولادی سردنورد شده(CFSS) ، یکی از موفق ترین شرکتهای کشور می باشد .
قابل ذکر است این گروه، عضو دائم انجمن متخصصین قابهای فولادی سرد نورد شده آمریکا (AISI-SFA) و همچنین عضو انستیتو مهندسی فولاد سرد نورد شده آمریکا (CFSEI) می باشد.
از آنجاییکه سیستم های ساخت و ساز خشک جزو ضروری ساختمانهای فولادی سرد نورد شده می باشند ، لذا تجمع تلفیقی این تخصص ها در گروه برج سازان ، چهره ای منحصر بفرد از این شرکت در کشور ساخته است.
سیستم های ساخت و ساز خشک با توجه به عوامل سرعت عمل ، سهولت در اجرا ، اقتصادی بودن و کاهش ضایعات و همچنین عملکرد عالی در مقابل زلزله در مدیریت و برنامه ریزی پروژه های ساختمانی به ویژه انبوه سازی راه مدرنیزه شدن و صنعتی شدن ساختمان را هموار نموده و کلیه انتظارات مشاورین و مهندسین را برآورده می نماید.

شرکت برج سازان مفتخر است اعلام نماید به دلیل داشتن بخش آموزش و در اختیار داشتن تیم های مهندسی فروش و دفترفنی و ارتباط تنگاتنگ میان سه شرکت زیر مجموعه اش در جهت گسترش سیستم های ساخت و ساز خشک در کشور موفق به تامین مصالح و اجرای بیش از۹ میلیون متر مربع از این سیستم بوده و در چندین سال اخیر ، به عنوان چهره ای شاخص و متفاوت با فاصله ای زیاد نسبت به سایرین همواره در کشور مطرح بوده و می باشد.

ضمن انکه تقدیرنامه ها ، نشانها و جوایز متعددی که شرکت برج سازان تا کنون دریافت نموده است نمایانگر بخش کوچکی ازموفقیت های این مجموعه است.